Yer imleri

Asalar ve fısıltılar

Oyunu Wands and Whispers

Asalar ve fısıltılar

Wands and Whispers

Sadece yüz yılda bir, kaledeki dolunay boyunca, SilverKip hareket halinde hareket etmeye başlar, bu da gizli büyülü ritüeller hakkında çok değerli grimoirlerin ve kitapların saklandığı antik kütüphaneye geçişi açar. Oyunun ve fısıltıların kahramanları Profesör Corvin ve iki yetenekli öğrencisidir: Sülfür ve Bark, bu tarihi anı dört gözle bekliyorlardı ve her şey harekete geçtiğinde gizli kütüphaneye kurtarıldı. Aynı zamanda, antik kitaplara ve asalarda ve fısıltılarda eserlere yol açan parlak koridorlardaki eski tuzaklardan korkmaya değer. Kahramanların güvenli bir şekilde almasına ve ihtiyacınız olan her şeyi bulmasına yardımcı olun.