Yeraltındaki katakomplarda karanlık ve nemli, güneş ışığına nüfuz etmez. Ancak bu tür binalar olmadan, özellikle Ortaçağ'ın sıkıntılı zamanlarında yapamazsınız. Kendine saygılı bir asilzade, yeraltı geçitleri dahil birçok gizli kaçış yolunun bulunduğu iyi güçlendirilmiş bir kale vardı. Oyunda Işık Yolu'nda görkemli kalenin altındaki koridorlarda kendinizi bulacaksınız. Efendisi evini terk edecek, kendi isteği ile değil, koşullar nedeniyle. Rakipleri, onu kraldan önce iftira attı ve aristokratın saraya getirilmesini emretti ve açıkça çay içmek için değil. Kraliyet Muhafızı zaten kapıda ve herhangi bir yoldan tutmaya çalışırken, kaçmak gerekiyor. Senin görevin bütün meşaleleri yakmak, böylece kaçak yolu görebiliyor.