Yer imleri

Atlama Bırak Kabuğu

Oyunu Jump Drop Shell

Atlama Bırak Kabuğu

Jump Drop Shell

Kızıl kare kendisini Jump Drop Shell adı verilen çok seviyeli bir platform labirentinde buldu. Tuzaktan çıkmak istiyor ama tüm seviyeleri geçmesi gerekecek ve bu seviyeler giderek zorlaşıyor. Ancak kahramanın cebinde bir ası vardır, yani kabuğunu terk edip boyutu küçülme yeteneği. Ancak bu, bloğun daha yükseğe zıplamasına ve doğru yerlere ve sonuçta yeni bir seviyeye çıkacak olan portala ulaşmasını sağlar. Kahraman, bir mermi bırakarak dışarı nasıl atlayacağını biliyorsa, ona geri dönebilir veya seviyelerde mermileri alabilir, ancak bunların boyutuna uygun olması gerekir. Çok küçük bir kare, Jump Drop Shell'deki büyük bir kabuğa sığmayacaktır.