Kahramanlar görünüşte farklıdır ve mutlaka demir kaslı güçlü bir kahraman değildir. Asıl mesele, halkının yararına herhangi bir düşmanla savaşmaya cesur ve hazır olması. 30'lu Kahraman oyunundaki karakterimiz bir hayalet. Müşterilerinizi ağırlayabilmeniz için, onlardan faydalanabilecek ve onlardan yapılan ve bunları mümkün kılmak için kullanılacaklarından da kullanacaksınız, aynı şekilde kullanılacak ve aynı şekilde kullanılacakları da tasarlanacaktır. Defter boyutu. Ancak rakipleri ciddi olacak - bunlar tüm çizgilerin canavarları, görünüşte korkunç ve içindeki kötülükler. Düşman engelini aşmak kolay olmayacak. Kılıcını salla ve bonus topla. Kalp atışının büyüklüğü, kalp çerçevesinin kalbine ait çerçevenin anahtarının kalbin mühimmatı şeklindedir. Kahramanı bir süreliğine güçlü ve yenilmez yapar. Canavarlardan sadece kupa olacak.