Oyun alanındaki geleneksel koşular, bitiş çizgisine koşarken yavaşlamamak için karakterlerin engellerden kaçınmaya veya atlamaya çalıştıkları bir koşudur. Cube Rush oyunu durumunda her şey tam tersi olur. Koşucumuz sadece engellerden kaçınmak zorunda değildir, onları toplamalıdır, aksi takdirde bitiş çizgisine ulaşamaz. Sarı küpler yolda görünecek ve görmezden gelinemez. Tamamlanan her küp, kahraman için ek bir destektir. Turuncu blok duvarlar önde görünebilir ve adam topladığı blokların üzerinde duvarın üzerinde durmuyorsa atlanamaz. Küpleri atlamazsanız tüm duvarları güvenle aşabilirsiniz. Montajı yapılan direk en azından engelle aynı seviyede olmalıdır. Nispeten kısa ama zengin mesafelerin üstesinden gelerek seviyelerden geçin.