Yer imleri

Sığınak Kurtarma Planı

Oyunu Sanctuary Rescue Plan

Sığınak Kurtarma Planı

Sanctuary Rescue Plan

Stickman aşırı meraklıydı ve Sığınak Kurtarma Planında bundan acı çekti. Ama sırayla başlayalım. Kahraman, sahibi Lord Vampirescu'nun ortadan kaybolmasından bu yana onlarca yıldır boş olan eski bir terk edilmiş kaleyi uzun zamandır ziyaret etmek istiyordu. İnsanlar, mal sahibinin yaşamı boyunca kaleden ihtiyatlı bir şekilde kaçındı. Mahallede çok kötü bir üne sahipti. Kaybolduğunda, kalede bir hayaletin dolaştığına dair söylentiler vardı ve insanlar bunu riske atmamaya karar verdiler, ki bu kahramanımız hakkında söylenemez. Önyargıya, vampirlere ve hayaletlere inanmıyor ve kalenin devasa kapılarını cesurca açıp içeri girdi. Zavallı adam hemen tavandan bir ipe asıldı. Aşağı inmesine ve kapıya gitmesine yardım et. İpi kesin, ancak bir sonraki odada tekrar asılı kalacaktır. Sadece altındaki engeller daha korkunç olacak. Sığınak Kurtarma Planında ipi nerede ve ne zaman keseceğinizi bilmek.